Un cabaret musical vibrant que combina humor, memòria i emoció per fer-nos viatjar al París de 1940, en plena amenaça d’ocupació. Tres Divinas —cantants, actrius i ballarines amb una trajectòria internacional consolidada— ens obren les portes del petit Cafè Enchanté, un refugi d’artistes, bohemis i resistents on la música es converteix en evasió… i també en resistència. Amb veus que es fonen en harmonies úniques, dansa que acompanya cada cançó i música sempre en viu, les Divinas transformen cada escena en un espectacle ple de bellesa, energia i humor.

Entre jazz, xarleston, cancan, sàtira política i surrealisme iconoclasta, l’espectacle revisita cançons icòniques de l’Europa de principis del segle XX, melodies que van travessar fronteres i bàndols en un dels períodes més convulsos de la història.

Enchanté! és molt més que història: és una experiència escènica divertida i commovedora que connecta passat i present, recordant-nos que davant l’odi i el totalitarisme, l’art ens ofereix refugi, memòria i esperança.

Aquesta proposta és una adaptació per a públic escolar de l’obra homònima de la mateixa companyia.

Proposta concebuda per a públic escolar: ESO i Batxillerat.

Estrena nou espectacle

Tipologia:

Teatre musical

Idioma:

Català, diversos idiomes

Procedència:

Viladrau i Mataró

Components:

Intèrprets:
Anila Pardós, cabaretera, mestra de cerimònies i Goebbles
Judit Barba, cabaretera, Vedette i Himmler
Cèlia Toribio, clown i Hitler
Idea original: Divinas i Martí Torras
Dramatúrgia: Martí Torras
Direcció escènica: Martí Torras
Ajudant de direcció: Mario Rebugent
Direcció coreogràfica: Carla Mora
Direcció i producció musical: Irene Ruiz
Composició: Mario Cobo i Ben Rowdon
Arranjaments instrumentals: Bernat Font, Gabriel Amargant, Santos Martínez i Irene Ruiz
Gravació de música: Juli Aymí, clarinet, Bernat Font i Federico Mazzanti, piano, i Irene Ruiz, concertina
Disseny de vestuari i caracterització: Glòria Duran
Producció de vestuari: Glòria Duran, Ximena Topolansky i Fernando Soria
Disseny d’escenografia: Martí Torras
Construcció d’escenografia: La Forja del Vallès
Disseny d’il·luminació: Joan Gil
Tècnic de so: Pere Albiñana
Tècnic d’il·luminació: Joan Gil
Una producció de Divinas en col·laboració amb l’ICEC
Espectacle en residència a l’espai creatiu de Viu el Teatre amb Beca Mans.

Representant:

Agombola Serveis Culturals
Alba Espinasa
alba@agombola.com
T. +34 669 951 287

Segueix a Divinas